Kultuuripealinn hakkab teenindajaid külalislahkemaks koolitama

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kelner.
Kelner. Foto: SCANPIX

Sihtasutuse Tallinn 2011 eestvedamisel hakatakse kultuuripealinna teenindajaid koolitama, et nad oskaksid olla külalislahkemad ning anda infot linna kultuuriprogrammi kohta.

Tallinn 2011 projektijuht Liina Guiter rääkis «Vikerhommiku» intervjuus, et tasuta koolitusele võivad tulla kõik ettevõtted, kes tegelevad teenindusega, ja kõik teenindajad, kes soovivad ennast arendada. Kokku saab koolitustel osaleda 3000 inimest.

«Seda on võimalik arendada ja seda arvavad ka meie koolitajad,» vastas Guiter küsimusele, kas külalislahkust on üldse võimalik õppida ja koolituse käigus omandada.

Õpetajateks on kulutuuripealinn valinud Tartu Ülikooli professori Heli Toomani ja motivatsioonikoolitaja Alar Ojastu. Lisaks nende loengutele antakse õppijatele ülevaade ka kultuuripealinna programmist.

Üks osa koolitustest on mõeldud ja ettevõtete juhtidele ning selle eesmärgiks on teenindaja kui ameti väärtuse tõstmine Eestis.

Koolitusel käinud teenindajad saavad pärast rinda sinise südame, mis annab tarbijale märku, et võib oodata külalislahkust ning teadmist kultuuripealinnas toimuvast. Ettevõtetele jagatakse aga märke, mida kasutada ustel või blankettidel, ning nende keskmes on kandikule asetatud süda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles