Poes käies tuleb harjuda uue korraga

Hanneli Rudi
, Tarbija toimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti paistab Euroopas silma õhukeste kilekottide rohke kasutamisega.
Eesti paistab Euroopas silma õhukeste kilekottide rohke kasutamisega. Foto: Ove Maidla

Suured poeketid korjavad kassade juurest ära õhukesi kilekotte ning ka tavalised kilekotid on läinud kallimaks.

Selveris jõustus muutus 12. septembril - õhukesi kilekotte kassade juurest enam ei leia, kassiir eraldab selle vaid juhul, kui näeb kauba järgi vajadust, vahendab ERR uudised «Aktuaalset Kaamerat».

Kuni 12. septembrini maksis Selveri logoga kilekott 15 senti ja paberkott 19 senti, siis nüüdsest on hinnad vastupidised: paberkoti saab kätte 15 sendiga ning kilekoti eest tuleb välja käia 19 senti.

Maxima kommunikatsioonijuht Katja Ljubobratets ütles, et neil on kilekotid juba tükk aega üksnes kassiiride jagada olnud.

Prisma ei ole hinnakorrektuuri veel paberkoti kasuks teinud: seal maksab kilekott endiselt 15 senti ning paberkott suisa 25 senti.

Õhukesed kilekotid on kassade juures jätkuvalt ja tasuta olemas, ehkki kauplus kavatseb seda peagi muuta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles