Tallink viis pileti broneerimise osas sisse suure muudatuse

Eleen Laasner
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallink Star Tallinna reisisadamas.
Tallink Star Tallinna reisisadamas. Foto: Erik Prozes

Käesolevast nädalast on Tallinki Eesti ja Soome klientidel võimalik ise ettevõtte kodulehel oma Tallinna-Helsingi liini kiirlaevateenuse Tallink Shuttle reisibroneeringute kuupäevi ning väljumiste kellaaegu muuta. Olemasolevate broneeringute isehaldamise teenust arendatakse edasi ka teistele ettevõtte liinidele ja enamikele veebi kaudu müüdavatele teenustele.

«Suurem osa kõnedest meie klienditeenindusse on seotud sooviga muuta Tallink Shuttle kiirlaevadele ostetud reisi kuupäeva või väljumisaega,» ütles AS-i Tallink Grupp müügi- ja turundusdirektor Margus Hunt.

«Seetõttu pidasime tähtsaks, et veebikeskkonda tekiks võimalus esmalt just selle liini klientidel ise oma reisidetaile vastavalt soovidele muuta. Kindlasti laiendame antud võimalust ka teistele liinidele, teenustele ja turgudele, sest veebikeskkonnas ja mobiiltelefoni kaudu tehtavate broneeringute ning reisile registreerimiste hulk kasvab pidevalt ja väga kiiresti,» märkis Hunt.  

Käesolevast nädalast saavad oma reisi väljumiskuupäeva ja kellaaega ise vastavalt soovitud reiside kohtade olemasolule muuta Tallinki Tallinna-Helsingi kiirlaevateenuse Tallink Shuttle reisijad, kes on oma broneeringu teinud läbi ettevõtte Eesti või Soome broneerimiskeskkonna või klienditeeninduse.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles