Firma sõitles 81-aastast memme prügiveo pärast

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Klient peab oma prügikastiga mööda õue jooksma.
Klient peab oma prügikastiga mööda õue jooksma. Foto: Toomas Huik

Tarbija24 poole on pöördunud mitu inimest, kes ei saa kuidagi hakkama prügiveofirmadega, kes, jättes konteineri ilma põhjuseta tühjendamata, esitavad hiljem tühiveo arve, soovida jätab ka klienditeenindajate käitumine.


Üheks näiteks on Lääne-Virumaal Kadila külas elav Helju Keva, kes sõlmis eelmisel aastal käsu korras prügiveo lepingu Ragn Sellsiga. Tühjendamise graafik lisati juurde ja kõik toimis kokkulepitult.

2010. aasta detsembrikuu arvele oli kirjutatud, et graafik jätkub muutusteta ja nii pidi järgmine vedu tema arvestuse kohaselt toimuma 22. veebruaril. Samas sai naine tühisõidu arve juba 24. jaanuari kohta.

Kui tema poeg Toivo Keva, kes oma 81 aastat vana ema eest asju ajab, ettevõttesse helistas, vastati talle, et tuleb lepingut lugeda, et graafik tähendab seda, et eelmisele veopäevale tuleb juurde lugeda 12 nädalat, kas veopäev sinna sisse arvata, see pidavat igal kliendil selge olema.

«Klienditeenindaja käitumine oli hullem kui karmil nõukogude ajal lihapoes,» sõnas Keva.

Avaldus lumehange pärast

Teenindaja lisas, et prügikast tühjendatakse ainult sellest kohast, kus see algselt maha joonistati. Selle koha peal on aga praegu lumehanged ja prügikast asub veidi eemal. Selle kohta kästi kliendil kirjalik avaldus esitada.

Kadila külas pole ei postiasutust ega isegi mitte postkasti, nii et ka parema tahtmise juures pole võimalik kirja saata. Telefonitsi helistades peab palju aega varuma. «Emal pole õnnestunudki neid kätte saada, kõnede arved aga on suured. Ka mina pidin täna 12 minutit ootama,» rääkis Keva.

Ragn Sellsi klienditeenindusjuht Indrek Anepaio vastas selle peale, et Helju Keval toimub konteineri tühjendus kord kvartalis ehk iga 84 päeva tagant. Arvestades viimasest eelmise aasta tühjendusest, oli esimeseks selle aasta tühjenduspäevaks tema väitel 24. jaanuar.

Firmaga tuleb suhelda netis

«Vabandan tekkinud segaduse ja võimaliku vääritimõistmise pärast. Samuti vabandan kliendi ees, et klienditeenindaja ei vastanud tema ootustele,» lisas ta.

Anepaio sõnul raskendavad lumeolud klientide kvaliteetset teenindamist ja see põhjustab tavapärasest rohkem kliendikõnesid ja sellest tulenevalt pikenevad ka ooteajad.

«Graafiku postiga saatmine on tasuline teenus ja me ei pea õigeks ilma kliendi nõusolekuta seda teenust osutada. Küll aga saadame tasuta automaatselt graafikud kõigile klientidele, kelle e-posti aadressid meil olemas on. Lisaks oleme loonud võimaluse saada infot tühjendusgraafikute kohta Ragn Sellsi kodulehelt,» selgitas klienditeeninduse juht.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles