Kaubamaja värvilised hinnasildid tekitavad segadust

Eleen Laasner
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Erivärvi hinnasildid Kaubamajas.
Erivärvi hinnasildid Kaubamajas. Foto: Facebook/ Märgatud Tallinnas

Facebooki grupp «Märgatud Tallinnas» postitas oma seinale foto, mis näitas, kuidas kollased ehk soodushinnad ja roosad ehk rallihinnad on täpselt samad. Osad kommenteerijad arvasid, et nii inimesi petetaksegi, teised aga arvasid, et hind ei peagi Osturalli ajaks muutuma.

Kaubamaja toidukaubanduse juhi Kadri Aguraiuja sõnul on Osturalli kampaaniapakkumised tähistatud roosa kampaaniasildiga ning kampaaniavälisel ajal on allahindlust tähistavaks värviks kollane. «Erinevat värvi sildid on loodud mõeldes kliendile, et ta pakkumised kiiresti ja lihtsalt üles leiaks,» lisas ta.

Eesti vabariigis on seadus, mis keelab alkoholil tavahinda näidata ja selle tõttu võibki jääda mulje, et müüakse tavahinnaga toodet hea pakkumise pähe. Tegelikkuses kõik tooted, mis kannavad kampaaniamärgistust on toidukaubanduse juhu sõnul kindlasti tavapärasest soodsama hinnaga.

«Oleme igati nõus, et kõnealuseid olukordi peaks müügisaalis vältima, et mitte segadust külvata. Vabandame kõigi klientide ees, keda on antud olukord häirinud. Oleme igati nõus, et kõnealuseid olukordi, kus kampaaniapakkumiste sildid kattuvad, peaks müügisaalis vältima,» ütles Aguraiuja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles