Lugeja küsib: miks on Elisa kliendiinfo kõnejärjekorrad nii pikad? (2)

Eleen Laasner
, Reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Tairo Lutter

«Proovige helistada Elisa kliendiinfosse (6600600). Minu hetke rekord muusika kuulamisel on 25 minutit. Kahe päeva peale kokku üle tunni aja ja ei ühtegi võimalust inimesega rääkida oma telefoni internetiseadmete probleemist. Lihtsalt ei suuda uskuda. Kuidas suurfirma saab seda endale lubada?» tahtis lugeja teada.

Vastab Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski:

Ajutiselt olid tõesti Elisa kõneootejärjekorrad pikemad ning vabandame kliendi ees, et ta pidi ootama. Põhjus oli inimlik, osad kõnekeskuse töötajad olid meil haiged. Tänaseks on olukord normaliseerunud ja kõne ootejärjekorrad on mõneminutilised.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles