Lugeja küsib: miks on Elisa kliendiinfo kõnejärjekorrad nii pikad?

FOTO: Tairo Lutter

«Proovige helistada Elisa kliendiinfosse (6600600). Minu hetke rekord muusika kuulamisel on 25 minutit. Kahe päeva peale kokku üle tunni aja ja ei ühtegi võimalust inimesega rääkida oma telefoni internetiseadmete probleemist. Lihtsalt ei suuda uskuda. Kuidas suurfirma saab seda endale lubada?» tahtis lugeja teada.

Vastab Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski:

Ajutiselt olid tõesti Elisa kõneootejärjekorrad pikemad ning vabandame kliendi ees, et ta pidi ootama. Põhjus oli inimlik, osad kõnekeskuse töötajad olid meil haiged. Tänaseks on olukord normaliseerunud ja kõne ootejärjekorrad on mõneminutilised.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles