Maailma üks populaarsemaid jõulureklaame näitab tavalise mehe rasket elu

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Briti kaubamaja Sainsbury tänavune jõulureklaam.
Briti kaubamaja Sainsbury tänavune jõulureklaam. Foto: Kuvatõmmis videost

Suurbritannias toimub igal aastal omalaadne võistlus, kus omavahel konkureerivad John Lewise ja Sainsbury kaubamajade suurejoonelised reklaamid. Neinde reklaamide vaadatavust loetakse kümnetes miljonites.

Mullu võitis Sainsbury kaubamaja jõulureklaam «Kass Mog» selle omalaadse võistluse 26 miljoni vaatamisega, John Lewise mullust reklaami üksikust vanahärrast Kuul vaadati 23 miljonit korda, kirjutab Independent. Ka tänavu loodab Sainsbury selle võistluse võita, seekrod siis animatsiooniga «Parim kink», mis näitab ühe tüüpilise palgatööl käiva pereisa kimbatust.

Reklaami nimiloo autoriks on nii Grammy kui ka Oscari võitnud  Bret McKenzie. Reklaami režissööriks on Sam Fell, keda Eesti lapsed teavad kui filmide «Hiireke Despereaux» ja «Vesi peale» loojat, kirjutab Standard.

Animatsiooni tegemise juures töötas 180 inimest, võttepaiga ja nukkude tegemiseks kulus 16 nädalat. Reklaami hinda pole veel avalikustatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles