Rohuküla ja Heltermaa sadamad jäävad piletiautomaatideta (2)

Eleen Laasner
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parvlaev Regula Rohuküla sadamas.
Parvlaev Regula Rohuküla sadamas. Foto: Erik Prozes

Rohuküla ja Heltermaa sadamas on laevapileti ostmine maakonnaliini bussiga saabunud reisijate jaoks paras rännak.

Heltermaal on maakonnaliini bussipeatus sadamahoone juures, aga pileti saab osta ainult kassast, kirjutas Hiiu Leht. Nii tuleb ka eakatel inimestel, kotid käe otsas, vantsida sadakond meetrit tagasi piletikassade juurde, et seal saalivate autode vahel turnides pilet osta ning seejärel minna otsima praami, mis omakorda on teisel pool sadamahoonet.

Varasemalt olid sadamahoones piletiautomaadid, mis aga uue vedaja ajal sealt kadusid, ka on ammugi unustuse hõlma vajunud võimalus osta piletit sadamahoones asuvast kassast ehkki kassaruum on alles.

Vedaja, OÜ TS Laevad müügi-ja teenusevaldkonna juht Pille Kauber ütles, et ettevõte sadamahoones piletimüügi­kassat avada ei plaani. «Lahendusena pakume välja, et reisijad soetavad piletid läbi Praamid.ee e-teeninduse või mobiiliäpi,» nentis ta, et praegu paremat lahendust ei ole.

Teenindaja ei paistnud arugi saavat, et paljudel vanematel inimestel on veel nuppudega telefon, mis mingeid äppe ei tunnegi. Ka pole paljudel eakatel arvutit, internetist rääkimata. Just nende jaoks on see teekond raske, eriti veel libedaga nagu eelmisel nädalal.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles