Kümme kõige populaarsemat jõulureklaami Youtube'is 2016. aastal

Ettevõtted kulutavad hulga raha jõulureklaamidele.

FOTO: SCANPIX

Jõulureklaamidest on saanud ettevõtete iga-aastased suurprojektid, millele kulutakse hulga raha.

Business Insider koostas edetabeli Youtube'i selleaastaste kõige vaadatumate jõulureklaamide kohta.

10. Heathrow lennujaam— «Coming Home for Christmas» (4,3 miljon vaatamist) Lugu kahest vanast kaisukarust ja nende seiklusest lennujaamas.

 

9. Temptations — «Keep Them Busy» (5,1 miljon vaatamist). Jõuluehteis tuba koos jõulukuusega ootab, millal kassid sisse pääsevad, et kõigi jõuluehtega mängida ja tuba sassi ajada.

 

8. H&M — «Come Together» (6,8 miljon vaatamist). Jõululaupäeval annab rongikonduktor reisijatele teada, et ilma tõttu ei jõua rong õigeks ajaks sihtpunkti. Et seda heastada, korraldab ta reisijatele ühes kupees jõulusöömingu.

 

7. Marks & Spencer — «Christmas With Love From Mrs Claus» (7,3 miljonit vaatamist). Jõuluvana naine aitab väikesel poisil oma õele ideaalse jõulukingi teha.

 

6. Apple — «Frankie's Holiday» (7,4 miljon vaatamist). Frankensteini koletis läheb küla jõulupeole ning saab sõbraks ühe väikese tüdrukuga.

 

5. Coca-Cola — «Neste Natal, agradeça com Coca-Cola» (8,1 miljon vaatamist). Coca-Cola Brasiilia reklaamis poetab poiss salaja Coca-Colasid inimeste lähedusse.

 

4. EDEKA Weihnachtswerbung — «Zeitschenken/(The Best Gift)» (10 miljon vaatamist). Saksamaa suurim supermarket soovitab vanematel jõuluaeg oma lastega veeta.

 

3. Sainsbury's —«The Greatest Gift» (13,4 miljonit vaatamist). Laul ühe mehe kingiotsingutest ja parima kingi leidmisest.

 

2. Burberry — «The Tale of Thomas Burberry» (13,9 miljon vaatamist). Lugu Burberry loojast Thomas Burberryst.

 

1. John Lewis — «Buster The Boxer» (21,5 miljon vaatamist). Lugu koerast, kes ei jõua ära oodata, et batuudil hüpata.

 

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles
Back