Lugeja küsib: miks haigla joogiautomaat pangakaarti ei tunnista?

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Erakorralise meditsiiniosakonnas tuleb ootamiseks aega varuda.
Erakorralise meditsiiniosakonnas tuleb ootamiseks aega varuda. Foto: Sander Ilvest

«Miks ei saa Põhja-Eesti regionaalhaigla EMO joogiautomaadis maksta kaardiga või teha mobiilimakset? Tänapäeval on inimestel harva münte kaasas, aga just seda see automaat nõuab,» küsib patsient.

Vastab Põhja-Eesti Regionaalhaigla klienditeenininduse juhataja Annely Karjama.

Regionaalhaiglas asuvad joogiautomaadid on hanke teel leitud partneri poolt paigaldatud ja hooldatavad. Oleme seda teemat arutanud. Kahjuks see partnerfirma ei paku meie lepingu raames mobiili- ja kaardimaksevõimalusega joogiautomaate.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles