Kiirpasside väljastamine oli andmebaasi rikke tõttu häiritud

Elisabeth Kungla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pass.
Pass. Foto: Elmo Riig / Sakala

Teisipäeval oli infosüsteemi tõrke tõttu häiritud uute dokumentide info kandmine andmebaasi. Seetõttu ei jõudnud ka kiirkorras passi taotlenud inimeste dokumendid teenindusse tavapärase kahe tööpäeva jooksul.

Kõigi praeguseks kiirkorras passi taotlenud inimestega võetakse eraldi ühendust, teatas politsei - ja piirivalveameti pressiesindaja Helen Uldrich.

PPA teatas täna kell 11, et tehnilised probleemid on kõrvaldatud ja kiirpasside väljastamine toimub tavapärases rütmis.

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskuse (SMIT) piiri- ja rahvastikukorralduse valdkonna juht Allan Poola sõnul tegeles meeskond eile vea põhjuse väljaselgitamisega. Kuigi PPA teenindused kasutavad infosüsteemi ka teiste dokumentide väljastamiseks, siis need tööd häiritud ei ole, nentis ta.

PPA identiteedi ja staatuste büroo juht Margit Ratniku sõnul võetakse kiirpassi taotlusi vastu ka praegu, kuid inimestel tuleb arvestada, et dokument ei pruugi kahe tööpäevaga nendeni jõuda. «Tõrke kõrvaldamise järel korraldame esimesel võimalusel dokumentide kulleriga teenindusse viimise ning anname parima, et kiirkorras taotletud passid viivituseta inimesteni jõuaksid,» rääkis Ratnik.

Praeguse seisuga on kiirkorras passi ootamas 105 inimest, kellest 31 puhul on dokumendi väljastamise tähtaeg saabumas ning ühel juhul on tähtaeg saabunud. Keskmiselt annab PPA igal nädalal kokku välja 400 kiirpassi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles