Naistepäevanädalal läksid enim kaubaks ilutooted

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ilutooted
Ilutooted Foto: SCANPIX

Rocca al Mare kaubanduskeskuse rentnike rentnike teatel oli mööduva nädala lemmikkingitusteks naistepäeva puhul kosmeetikatooted. Kõige aktiivsemalt külastasid poode vene rahvusest meesterahvad. 

Lõppeval nädalal tähistatud naistepäev tõi poodidesse ebatavaliselt arvukalt meesterahvaid,  kes ei piirdunud vaid klassikalise lillede ostmisega, vaid otsisid sel aastal oma naistele kingituseks midagi põnevamat, teatab kaubakeskus.

«Naistenädala jooksul nautis enamik meie rentikke kõrgendatut nõudlust ja külastavust meeste poolt, paljudel poodidel õnnestus müüki kasvatada kuni viiendiku võrra,» lausus Rocca al Mare keskuse turundusjuht Kristi Seppel. «Ostjad aga omalt poolt kasutasid pakutud eripakkumisi ja soodustusi,» märkis Seppel.

Näiteks pakkus naistepäeva puhul kosmeetikat müüv The Body Shop kõikidele kingitustele 20% allahindlust, I.L.U. kauplus aga müüs naistepäeva puhul kõiki huulepulki ja –läikeid 15% allahindlusega. Kingituste põhitoodeteks olidki erinevad kosmeetika- ja ilukaubad, peamiselt lõhnad ja kallimad kreemid.

Juveelikaupasid pakkuva Goldtime kaupluse teatel osteti naistepäeva puhul ka mõned kallid naiste käekellad, mida muidu juhtub üsna harva. Kõige luksuslikumaks ostuks naistepäeval aga osutus kummalisel kombel hoopis meeste käekell.

Küsitluse järgi tähendas enamus poode, et kõige aktiivsemalt ostsid kingitusi sellel nädalal just vene keelt kõnelevad meesterahvad.

Pea kõikides kauplustes kasvas naistepäeva müük eelmise aastaga võrreldes märkimisväärselt. Näiteks ilutooteid pakkuva I.L.U. kaupluse kampaania toodete müük kasvas võrreldes eelmise aasta 8. märtsiga mitmekordselt, samuti kasvas märkimisväärselt ka kaupluse kogumüük.

Rocca al Mare Kaubanduskeskus avas uksed 1998. aastal, olles esimene ja suurim omataoline ostukoht Eestis. 2005. aastal omandas Rocca al Mare Kaubanduskeskuse kaubanduskeskuste arendamisele ja haldamisele spetsialiseerunud kinnisvarainvesteerimisfirma Citycon OYJ.

2008.-2009. aastatel ulatusliku laienemis- ja uuenduskuuri läbinud Rocca al Mare keskuse enam kui 54 000 ruutmeetril paikneb 170 rentnikku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles