Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

6 toiduainet, milles on üllatavalt rohkem C-vitamiini kui apelsinis

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Apelsinid. | FOTO: Scanpix

Talvel on tervise hoidmiseks oluline vitamiine süüa. Today.com järjestas kuus toiduainet, mis sisaldavad rohkem C-vitamiini kui apelsin.

1. Brüsseli kapsas

Brüsseli kapsas. / Scanpix

Keskmises apelsinis on umbes 70 milligrammi C-vitamiini, ühes tassitäies Brüsseli kapsas on aga 74 milligrammi C-vitamiini. Küpsetatud Brüsseli kapsas on siiski veidi vähem C-vitamiini.

2. Lehtkapsas

Lehtkapsas. / Scanpix

Kahes tassitäies lehtkapsas on umbes 80 milligrammi C-vitamiini.

3. Brokoli

Brokoli. / Scanpix

Tassitäis hakitud brokolit sisaldab 81 milligrammi C-vitamiini

4. Kiivi

Kiivi. / Scanpix

Kõigest ühes suures kiivis on 84 grammi C-vitamiini.

5. Maasikad

Maasikad. / Scanpix

Tassitäis maasikaid annab sööjale 84 milligrammi C-vitamiini.

6. Punane ja kollane paprika

Punane paprika. / Scanpix

Ühes suures punases paprikas võib olla kuni 209 milligrammi C-vitamiini. Suures kollases paprikas ulatub see lausa 340 milligrammini.

Tagasi üles