Soomlased jooksid tormi esimesele alkoholi müüvale veebipoele

Alko poekett.

FOTO: Peeter Langovits / Postimees

Soome alkoholimonopoli Alko eelmise aasta lõpul avatud veebipood ületas eeldatavad müügimahud juba esimestel tegutsemiskuudel, andes vastulöögi põhjanaabrite aastakümneid kestnud karmile alkopoliitikale.

Alko veebipoe tegevus algas ettevõtte kinnitusel hoogsalt ning novembri ja detsembri jooksul tehti poest üle kümne tuhande ostu, kirjutab Yle. Alko avas veebipoe äriklientidele mullu augustis ja laiemale tarbijaskonnale novembris.

«Veebipoe aktiivsus ja käive ületas meie ootusi,» sõnas Alko tegevjuht Hille Korhonen. Alko andmete kohaselt on nende käive mulluse aastaga suurenenud, samas kange alkoholi müügimaht kahanes 1,6 protsenti, õllede oma 1,4 protsenti ning veinidel jäi samale tasemele.

Tulevikuplaanidena näeb Alko parema koostöövõrgustiku loomist, mis tähendaks nii veebipoe arendamist, klienditeeninduskeskuste kui ka rohkemate spetsialiseeritud kaupluste loomist.

Alko on ainuke kauplusekett Soomes, kel on lubatud müüa 4,7-protsendilisest kangemat õlut, veini ja destilleeritud alkohoolseid jooke.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles