Sada kaubamärki, mida millenniumilapsed enim ihaldavad

An Apple iPhone 7 and the company logo are seen in this illustration picture taken in Bordeaux, France, February 1, 2017. REUTERS/Regis Duvignain

FOTO: SCANPIX/REUTERS

Millenniumilapsed ehk Y-põlvkond on teistest hulga nõudlikum ja pirtsakam, mistõttu iga bränd nende heakskiitu välja ei teeni.

Reklaamiagentuur Moosylvania küsitles üle 1500 Y-põlvkonna esindajast noore vanuses 16-36 eluaastat, et selgitada välja nende kõige lemmikumad kaubamärgid, vahendab Business Insider. 

  • 100. Dollar Tree – odav ja mugav
  • 99. DC jalanõud – seotud rulatamisega, kuuluvad selle elustiili juurde
  • 98. Carter’s lasteriided - meeldib enim millenniumi põlvkonna lapsevanematele.
  • 97. Burger King – pakub menüüs üllatusi ja kombineerib omapäraseid koostisosi
  • 96. Barnes&Noble – noored pole siiski veel unustanud raamatute lugemist
  • 95. Audi – köidab aina enam noori
  • 94. Ann Taylor – riidebränd oskab ära kasutada Instagrami populaarsust
  • 93. Urban Outfitters – rõivabränd, mis hakkab panustama ka restoranidele
  • 92. Rue21 – köidab hinnatundlikke noori
  • 91. Mercedes-Benz – panustab aina moodsamale tehnikale, näiteks E-klassi sedaanil on autos puuteekraanid
  • 90. Marvel – selle on popiks teinud eelkõige «The Avengers» film
  • 89. Lululemon – rõivabränd rõhutab tervislikku elustiili ja liikumist
  • 88. Lay’s – pole ilmselt nendest popimaid kartulikrõpse
  • 87. JCPenney – avab aina suuremaid kauplusi ning laieneb hoogsalt
  • 86. Gucci – kuigi see rõivabränd on noortele kulukas, on see endiselt eksklusiivne ja ihaldusväärne
  • 85. Dell – usaldusväärne tehnoloogiaettevõte
  • 84. Converse – neid valgeid ketse võib pidada legendaarseks ning need ei lähe kunagi moest
  • 83. Aldi – panustab orgaanilisele toidule ning on rahakotisõbralik
  • 82. Taco Bell – kiirtoit ei sure kunagi
  • 81. Panera – see kiirtoidukett eemaldas toitudest kunstlikud säilitus- ja magusained ning panustab naturaalsematele maitsetele
  • 80. Monster Energy – kui limonaadimüük langeb, siis energiajookidest ei taha veel keegi loobuda
  • 79.McDonald’s – püüab kliente veenda, et nende toit on kvaliteetne ning nad näivad seda ka uskuvat
  • 78.Kate Spade – riidebränd väidab, et suudab konkurentsi pakkuda isegi vägevale Michael Korsile
  • 77. Hewlett-Packard – nende üsna soodsa hinnaga sülearvutid meeldivad noortele klientidele väga
  • 76. Guess – tõstab oma populaarsust noorte staaride kaasamisega reklaamidesse, kampaaniatesse jm
  • 75. Chase – näib olevat noorte silmis usaldusväärne pank
  • 74. Banana Republic – see rõivabränd meeldib noortele jätkuvalt
  • 73. Asus – näib mõistvat noorte soove ja vajadusi ning panustab sellele turule
  • 72. Aeropostale – selle rõivabrändi riideid eelistavad tegelikult pigem 30+ inimesed, kes kandsid neid riideid kunagi keskkoolis
  • 71. Wendy’s – erinevalt mitmetest teistest kiirtoidukettidest on jäänud oma klassikalise menüü juurde
  • 70. Polo – ikooniline riidebränd kuulub paljude noorte südamesse
  • 69. Nestle – kuigi see on enim tuntud oma maiustuste poolest, võtab ka see firma tervislikuma suuna ning eemaldab toodetest liigset suhkrut ja säilitusaineid
  • 68. Marshalls – soodsatest riietest ei ütle keegi ära
  • 67. Jeep – nii mõnedki mõtlevad, et Jeepi uuemad mudelid on disainitud justkui spetsiaalselt Y-põlvkonnale
  • 66. J.Crew – riidebränd on jäänud oma juurte juurde, mistõttu peab tegelikult noorte klientide nimel võitlust pidama
  • 65. Bath&Body Works – oli ikooniline kehahooldustoodete bränd juba 90ndatel ning pole oma populaarsust kaotanud
  • 64. Xbox – millisele noorele see ei meeldiks?
  • 63. Whole Foods – värsket orgaanilist toitu müüval poeketil on Y-põlvkonnale paljugi pakkuda
  • 62. Hershey – ikooniline maiustustetootja
  • 61. Vans – samuti rulatajate lemmikjalats
  • 60. Valve – videomängude gigant
  • 59. Kellogg’s – panustab hoolega noortele ja nende maitse-eelistustele
  • 58. GMC – neil on hea valik linnamaastureid, mis kuluvad ära noortele peredele
  • 57. Dodge – seda peetakse üheks usaldusväärsemaks sportautode tootjaks
  • 56. Coach – rõivabränd teeb endale ideaalset promo sotsiaalmeedias
  • 55. Trader Joe’s – orgaaniline toit ja soodsad hinnad toovad kliendid alati kohale
  • 54. North Face – selle üleriiete tootja kvaliteedis ei pea keegi kahtlema
  • 53. Kraft – panustab samuti toodete tervislikumaks muutmisele
  • 52. Hot Topic – väidetavalt on see enam kui moebränd, vaid ühendab endast elemente muusikast ja popkultuurist
  • 51. Chipotle – viimasel aastal on skandaalidesse sattunud, ent kliendid usuvad sellegipoolest nende toidu kvaliteeti ning tulevad ikka tagasi
  • 50. Tesla – Tesla autosid peetakse millenniumilaste unelmaks
  • 49. Southwest Airlines – sõidutab noori soodsalt festivalidele
  • 48. Sephora – hinnatud ilutooted
  • 47. Ralph Lauren – maineka brändi kuulsus kestab ikka veel
  • 46. Nordstrom – see kaubamajade kett jätkab laienemist ning pürgib soodsama kontseptsiooni poole
  • 45. Mountain Dew – seda karastusjooki noored siiski hindavad
  • 44. Jordan – sellel on oluline osa jalanõukultuuris
  • 43. PlayStation – oma PlayStation 4ga viidi virtuaalne reaalsus justkui uuele tasemele
  • 41. Nissan – autotootja panustab innovaatilisusele
  • 40. Levi’s – teksabränd on populaarne nii noorte kui vanade seas
  • 39. Gap – noortepärane riidebränd
  • 38. Forever 21 – samuti väga soodne ja noori köitev rõivabränd
  • 37. BMW – kellele need autod ei meeldiks?
  • 36. Dr Pepper – populaarne karastusjook köidab noori jätkuvalt
  • 35. Honda – Honda Civicu viimast mudelit peetakse eriti millenniumisõbralikuks
  • 34. Macy’s – panustab eraldi noortekollektsioonidele
  • 33. H&M – nemad teavad, mida noored soovivad riidepoodides näha
  • 32. Best Buy – sealt ostavad noored parima hinnaga elektroonikatooteid
  • 31. Netflix – sest lemmiksarjad on millenniumilastele olulised
  • 30. Costco – lai tootevalik ning soodsad hinnad ütlevad selle toidupoeketi kohta kõik
  • 29. Chevrolet – pöördub noorte poole spetsiaalsele kampaaniatega
  • 28. Under Armour – teeb koostööd tuntud sportlastega, mis on nende mainet kõvasti kasvatanud
  • 27. Toyota – hiilgab samuti hea linnamaasturite valikuga
  • 26. Michael Kors – luksuslikku kaubamärki ihaldavad eriti noored neiud
  • 25. LG – et teiste tootjatega sammu pidada, tuleb neilgi aina ägedamaid tehnikavidinaid toota
  • 24. Kohl’s – meelitab kliente soodsate hindade ning hea lojaalsusprogrammiga
  • 23. Gamestop – videomängude populaarsus ei näi kuhugi kaduvat
  • 22. Chick-fil-A – olgugi, et tegu on kiirtoiduga, see on seal siiski värske ja maitsev
  • 21. Kroger – köidab toidupoe klienti samuti hea kaubavaliku ja taskukohaste hindadega
  • 20. Old Navy – see rõivabränd teab, kuidas teha ostud mugavaks eriti e-poe kliendile
  • 19. Disney – Disney loodud tegelasi armastatakse väga
  • 18. Adidas – populaarse spordiriiete brändi populaarsus on mõnevõrra langenud, Nike'le jäävad nad kõvasti alla
  • 17. Nintendo – need mängud tekitavad millenniumilastes nostalgiat, sest neid mängisid nad lapsena
  • 16. American Eagle – riidepoodide kett promos oma pesukampaanias tervislikku keha ja Photoshopi-vabu pilte, mis tagasid noorte imetluse
  • 15. Ford – nende linnamaasturid ja suured pereautod istuvad samuti just Y-põlvkonna lapsevanematele
  • 14. Pepsi – nemad on püüdnud noori enda poolele võita näiteks pudelitele paigutatud emotikonidega
  • 13. Express – veebipood pühendub klientide lojaalsusele, lubades neil boonuspunkte koguda ning selle pealt hinnasoodustust saada
  • 12. Starbucks – maailmas pole ilmselt populaarsemat kohvikuteketti kui nemad
  • 11. Google – sest mida me ilma selleta teaks?
  • 10. Victoria’s Secret – pesumaailma liider oskab ka noori mõjutada
  • 9. Microsoft – usaldusväärset tootjat peetakse ka ihaldusväärseks tööandjaks
  • 8. Amazon – see on üks mugavamaid veebikaubamaju maailmas
  • 7. Walmart – see poekett on viimasel ajal rajanud mugavus- ja väikseid kodupoode, millega kindlustab aina enam turupositsiooni ning trügib tarbijatele lähemale
  • 6. Samsung – pole küll tehnikamaailmas turuliider, ent sellegipoolest heal positsioonil
  • 5. Coca-Cola – sellele karastusjoogile ei suuda ükski teine vastu astuda
  • 4. Sony – samuti armastatud ja usaldatud tehnikahiid
  • 3. Nike – spordirõivaste osas pole neile vastast
  • 2. Target – tegu on USAs teise suurima odavpoega, kust saab lisaks toidukaubale osta soodsalt ka lasteasju, meigitooteid ja kodusisustustooteid.
  • 1. Apple – paljud Apple’i kliendid ja austajad on just millenniumilapsed, kelle kätte on leidnud tee nii populaarsed nutikellad, iPhone’id, iPad’id ja Macbookis.
Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles