Tele2: numbri salastamist soovib ligi pool klientidest

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 kommunikatsioonijuht Kersti Gorstov.
Tele2 kommunikatsioonijuht Kersti Gorstov. Foto: Toomas Huik

Mobiilioperaatori Tele2 andmetel on ligikaudu pooled klientidest liitumise hetkel huvitatud sellest, et nende telefoninumbrit ei edastataks avalikele telefonikataloogidele ja infonumbritele.

«Seda, kas klient soovib oma numbri avaldamist üldkasutatavatest infotelefonides, saab valida juba liitumisel. Võimalust kasutavad umbes pooled klientidest,» ütles Tele2 kommunikatsioonijuht Kersti Gorstov.

Tele2 konkurentfirma EMT plaanib homsest oma lepinguliste eraklientide telefoninumbrid määrata salastatuks ja hakkab neid avaldama vaid juhul, kui inimene selleks selget soovi avaldab. Liitumishetkel antud nõusolekut ei kipu inimesed EMT selgituse järgi hiljem mäletama ning on näiteks pärast telefonimüügiagendi kõnet üllatunud, kust too üldse numbri sai. Samuti tekitab inimestes küsimusi spämm-SMSide saamine.

Gorstov tunnistas, et spämm-SMSid on aeg-ajalt probleemiks ka nende klientidele.

«Kust spämmijad telefoninumbrid saavad, on raske öelda. Tõenäoliselt pärinevadki need avalikest andmebaasidest või mõnest muust allikast,» sõnas ta.

Samuti ei välistanud Gorstov võimalust, et inimesed väljastavad oma numbri mõnes tarbijamängus või loosimises osalemisel.

«Soovitame alati tähelepanelikult lugeda kõiksugu mängude ja loosimiste tingimusi, et võimalusega võita ei kaasneks ka nii-öelda soovimatuid lisasid,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles