Pangaautomaati jäänud kaart pani mehe täbarasse olukorda

Nordea panga peakontor Stockholmis.

FOTO: BOB STRONG/REUTERS

Tallinna ostutuurile tulnud mees sattus ebamugavasse olukorda, kui pangaautomaat pangakaarti enam välja ei andnud - uue kaardi saamine võtab aega, ent toit ja kütus oli tal otsakorral.

«Eile oli plaan minna ehitusmaterjali ostma ning suundusin Tallinna Lasnamäe Bauhofi, kuna seal olid allahindlused. Bauhofi kõrval olevas Maksimarketis on Nordea panga sularahaautomaat, otsustasin kontrollida kontojääki. Kiri oli ees nagu ikka, et sisestage kaart. Sisestasin kaardi ja see kadus masina «sügavusse»,» kirjeldas Postimehe poole pöördunud Artur.

Pangaautomaadi ekraanil olev kiri jäi tema sõnul samaks ehk mingit muutust ei toimunud ning mees võttis ühendust Nordea klienditoega. Paraku ei tulnud sealt muud soovitust peale selle, et uue kaardi peaks Artur saama neljapäeval ning seniks tuleb ilmselt kelleltki raha võlgu küsida.

Mees tõdes, et puhkusel viibimine päästis ta hullemast, sest vastasel juhul oleks pidanud ta igapäevaselt 35 kilomeetri kaugusele linna tööle sõitma. Paraku tekitas juhtum pangakaardiga niigi ebameeldiva olukorra, sest lisaks kütusele olevat kodus toitki otsakorral ning võla küsimine ei tuleks kõne alla. Uue pangakaardi järgi peab mees aga ilmselt jalgrattaga sõitma.

«Nüüd küsiks, kas on võimalik panga käitumise eest kompensatsiooni saada? Kui ei, siis tuleb panka vahetada. Teiseks, miks kaart kaob sügavikku, näiteks Soomes jääb kaart nähtavale ja saad selle ära võtta,» tekkis mehel küsimusi.

Nordea kommunikatsioonispetsialist Jana Kutšinskaja ütles Postimehele, et põhjuseid, miks sularahaautomaat kaardi ära võtab, võib olla erinevad, kuid pigem on need harvad juhtumid.

«Näiteks olulised tõrked pangakaartide kasutamisel, sularahaautomaadi tehnilised tõrked või olukord, kus klient jätab ise kaardi liiga kauaks automaati ning turvalisuse huvides võib tõesti juhtuda, et automaat sööb pangakaardi ära. Kontrollisime omalt poolt ning saame kinnitada, et sellel ajavahemikul ei esinenud Nordea pangakaartide kasutamisel tõrkeid,» kirjeldas ta.

Kutšinskaja kinnitas, et kui tegemist on pangapoolse tehnilise tõrkega, siis üldjuhul kompenseeritakse uue kaardi tellimiskulu. Lisaks on kliendil võimalik tellida kiirkaart, mis valmib paari päevaga, kuid mille hind on tavakaardist oluliselt kallim. Samuti saab uue pangakaardi endale postiga koju tellida, kui kontorisse kohapeale tulla pole võimalik.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus
Tagasi üles