Hea nipp, kuidas vastust ootavatesse e-kirjadesse mitte uppuda

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ka tööalasele meilikontole võib laekuda palju spämmkirju.
Ka tööalasele meilikontole võib laekuda palju spämmkirju. Foto: Panthermedia / Yann Song Tang

E-postkasti võib laekuda nii tähtsaid töökirju, tüütut spämmi kui ka infot, mida peaks lihtsalt kõrva taha panema – kogu selles tulvas on aga üsna raske meeles pidada, kellele kiirelt vastata ja ning millise päringuga on aega.

Et kirjakülluses paremini orienteeruda, annab portaal LifeHacker soovituse postkasti paremaks organiseerimiseks. Selleks tuleb sinna luua neli eraldi kausta: tänased, sellenädalased, sellekuised ja informatiivsed kirjad.

Sissetulevate kirjade põhikaust jäägu aga selliseks, kus sa kirjadele kas kohe vastad või nad teistesse kaustadesse sorteerid ning inbox ise jääb selle järel puhtaks.

Tänased kirjad: sellesse kausta peaks lisama tähtsamad e-kirjad, mis vajavad vastust tänase tööpäeva jooksul.

Sellenädalased kirjad: siia jäägu kirjad, mille vastamisega on aega nädala lõpuni.

Selle kuu/kvartali kirjad: sinna lisa pikema perspektiiviga kirjad, mis ei pruugi lähiajal tagasisidet vajada, kuid peavad sul sellegipoolest meeldetuletuseks silma ees olema.

Informatiivsed kirjad: sinna jäägu need kirjad, mida on vahel vaja üle vaadata mõne infokillu otsimiseks. Kui arvad, et kirjas leiduvat infot läheb kunagi veel vaja, siis paiguta see kiri informatiivsete kirjade kausta.

Selliselt organiseerides on kirjad tähtsuse järjekorras ning vastavas kaustas olev kirjade arv näitab kohe ära, mitmele on vaja veel sel päeval või nädalal vastata. Kirju konkreetsemalt lahterdades on see muster silma ees organiseeritum ja konkreetsem.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles