iDeal kampaania

Odavpoeketi vahuvein kuulutati üheks maailma parimaks

Lidlis müüdav tunnustatud šampanja.

FOTO: Food&Wine Magazine

Sakslaste Lidli poeketis müüdav vahuvein Crémant de Bourgogne Blanc NV, mis maksab vaid üheksa eurot, sai maineka tunnustuse üleilmsel veinide ja kange alkoholi konkursil.

Lidlis müüdav vahuvein sai rahvusvahelisel veinide ja kange alkoholi võistlusel hõbemärgise, millega seljatas palju teisi mainekaid ja hirmkalleid šampanjasid, vahendab Independent. Näiteks tegi üheksa eurot maksev vahuvein ära Veuve Clicquot’ 2008 nimelisele šampanjale, mis maksab poodides üle 50 euro.

Samasuguse hõbemärgise sai küll veel 40 vahuveini, ent Lidli oma on neist ehk kõige märkimisväärsem just oma soodsa hinna poolest. Lidli Crémant de Bourgogne Blanc NV vahuveini kirjeldati võistlusel kui kuiva, ent rohkete maitsenüanssidega jooki, mille kihiseva maitse järel jääb suhu kuiv, viimistletud maik.

Portaali the Sun andmeil müüakse Lidli kauplustes 10 000 seesugust vahuveini kuus ning võib eeldada, et pärast sellise tunnustuse saamist kasvab soodsa joogi müük veel märkimisväärselt.

Sarnase tunnustuse osaliseks on hiljuti saanud ka Suurbritannia Asda poeketis müüdav vein ning Saksa poeketi Aldi toodetav vein, mis mõlemad maksavad samuti alla kümne euro.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles