Kiirtoidukett kasutas klientide alkoholilembust ära

Heelia Sillamaa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: MIKE BLAKE/Reuters/Scanpix

Kiirtoidukett Taco Bell astus 2015. aastal julge sammu ja hakkas valitud toidukohtades alkoholi pakkuma. Ettevõtte üks juhtidest avaldas alles nüüd põhjuse, miks seda tehti.

Mike Grams ütles Business Insiderile antud intervjuus, et otsusega hakata alkoholi müüma tulid nad lihtsalt vastu klientidele, kes juba nagunii kasutasid Taco Belli jooke alkoholiga segamiseks.

Tema sõnul palusid paljud kliendid drive-in’i tulles, et nende joogitopsi ei pandaks ääreni täis. «Me teadsime täpselt, mida nad sellega mõtlesid,» lausus Grams, viidates sellele, et kliendid soovisid karastusjookidesse lisada omalt poolt ka alkoholi.

Tol ajal võis alkoholi müümine kiirtoiduketis tunduda radikaalne idee, kuid ettevõtte juhi sõnul soovib Taco Bell alati asju uuenduslikult teha ja sealjuures arvestavad nad klientide tõeliste soovidega. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles