Asjad, mida restoranipidajad sinu eest varjavad

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Raul Mee/Mollusk Media

Restoraniäris on palju kaadritaguseid asju, mida tavakülastaja oma silmaga ei näe, kuid mida teades võib restorani külastus palju meeldivamaks osutuda. 

Thisisinsider.com intervjueeris endisi kokkasid, teenindajaid ja restoranipidajaid, et tuua päevavalgele asjad, millest enamik külastajaid varem kuulnud pole.

Päevapakkumine on arvatavasti toit, mis hakkab halvaks minema – paljudes kohtades kasutatakse päevapakkumist ära selleks, et saada lahti asjadest, mille parim enne hakkab ohtlikult lähedale jõudma.

Päevapakkumine võib olla ka koka lemmikroog – levinud päevapakkumised on koka enda lemmiktoidud, mida neile meeldib kõige rohkem valmistada.

Sidruneid ja laime üldiselt ei pesta – restorani teenindajate sõnul pestakse sidrunid ja laimid haruharva puhtaks ning seetõttu eelistavad nad ise baari minnes tellida pudelis jooke.

Teenindajad soovitavad toite hinna, mitte meeldivuse järgi – restorani minnes pole mõtet teenindajalt tema lemmikroogade kohta küsida, sest tegemist on ikkagi äriga ja üldiselt soovitavad teenindajad võimalikult kalleid toite.

Mereannid pole nii värsked, kui reklaamitud – värskelt püütud kala on tihtipeale tegelikult jõudnud külmikus olla juba mitu päeva.

Erisoovid on tüütud ja võtavad aega – kui soovid roa võimalikult ruttu kätte saada, ei tasu toidule erisoove esitada, sest üldiselt on restoranides toitude põhjad juba valmis tehtud ning jalapenode kastmest välja noppimine võtab rohkem aega, kui sa arvatagi oskad.

Kui restoranis saavad asjad otsa, on see hea märk – see näitab, et restoranis pakutavat toitu tehakse värsketest koostisosadest, mitte ei osteta suures koguses toidumaterjali sügavkülmikusse seisma. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles