Uus infosüsteem nõuab Eesti Energia klientidelt kannatust

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uus infosüsteem võib pikendada ka Eesti Energia klienditelefoni ootejärjekordi.
Uus infosüsteem võib pikendada ka Eesti Energia klienditelefoni ootejärjekordi. Foto: SCANPIX

Eesti Energia teatas, et nende kliendiinfosüsteemi vahetamine on sujunud edukalt, kuid siiski  võib lähiajal klientide teenindamisel esineda lühiajalisi häireid.

Teatud toimingud võivad võtta tavapärasest rohkem aega ning esineda võib ka lühiajalisi tehnilisi häireid. Eriti kriitiliseks ajaks hindas energiafirma aprilli lõppu ja mai algust, mil infosüsteemide töökoormus on näitude teatamise ja arvete väljastamise tõttu alati kõrge olnud.

Kuna klientidel võib muudatuste tõttu olla tavapärasest rohkem küsimusi ning osad toimingud võtavad rohkem aega, võivad ka Eesti Energia klienditelefoni ootejärjekorrad pikeneda.

Samas lubas firma, et nende töötajad annavad kriitilisel ajal endast parima. Siiski paluti ka klientidelt kannatlikkust ja mõistvat suhtumist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles