Kellele milline bränd kuulub: firmad disainerprillide taga

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prillid.
Prillid. Foto: SCANPIX

Optikapoes prillibrändide vahel valides ei pruugi ostja teadagi, et olenemata sellest, mis kaubamärgi ta valib, läheb suure tõenäosusega raha ikka ühele firmale.

Suurbritannia tarbijale suunatud portaal Which? selgitas välja, millised prillibrändid kuuluvad millistele firmadele.

Näiteks, kui valid Chaneli, Paul Smithi või Prada prillide vahel, siis tegelikult on nende prillid kõik tehtud Itaalia prilliettevõttes Luxottica. See ettevõte toodab prille 28-le tuntud disainerettevõttele.

«Secrets of Success in Brand Licensing» raamatu autori Andrew Levy sõnul on brändiprillide valmistamise litsents suur äri. «Tegelikult on üsna harv juhus, et disainer hakkab tootma prilliraame. Prillitööstus koosneb käputäiest tootjatest ja kuna nende tootmiskulud on suurte koguste tootmise tõttu väiksemad, siis on disaineritel mugavam prillid neilt sisse osta.»

Siiski saab disainer jälgida prillide valmistamise faase ja sõna sekka öelda seal, kus vaja.

Prillid: kes kellele kuulub?
Prillid: kes kellele kuulub? Foto: Which? koduleht
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles