iDeal kampaania

Rekordiliselt kallinenud või hind tõstab ka toodete hinda

Erakordselt kallis või on ka saiakeste hinda tõstnud.

FOTO: Marko Saarm

Maailmaturul rekordeid lööv või hind on tabanud ka Eesti toodangut. Ostukorvis on või aastaga enim kallinenud toode, vahendab ERR uudised.

Paratamatult hakkab hinnatõus kajastuma ka toodete hinnas, mis kallist võid sisaldavad. Cafe Lyon on prantsusepärane kohvik, mis tegutseb Tallinnas kahes kohas ja on tuntud oma võid sisaldavate pagari- ja kondiitritoodete poolest.

Vahendaja kaudu erinevate Eesti tootjate võid tootmiseks ostev Saar ütleb, et nende ettevõte sai või hinnatõusu esmakordselt tunda märtsis, mil see esimest korda kallines ning sestpeale on või järg-järgult kokku ca 15-20 protsenti nende jaoks kallinenud. Kohviku pagari- ja kondiitritoodetes on hinnatõus tagasihoidlikum olnud, ent päris ilma ka enam ei saanud.

Loe lähemalt ERR uudistest.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles