2008. aastal toimuma pidanud kontsert kummitab piletiostjaid tänini

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
2008. aastal Riias toimuma pidanud Christina Aguilera kontsert jäi ära. Mitmed piletiostjad on kasutute piletite pärast nõutud tänase päevani.
2008. aastal Riias toimuma pidanud Christina Aguilera kontsert jäi ära. Mitmed piletiostjad on kasutute piletite pärast nõutud tänase päevani. Foto: SCANPIX

Tarbijakaitsel tuli veel tänavu arutada 2008. aastal toimuma pidanud Christina Aguilera kontserdi piletiostjate muresid. Kasutamata jäänud piletite eest nõuavad raha tagasi nii eestlased kui lätlased.

Christina Aguilera kontsert oleks pidanud toimuma 2008. aastal 18. oktoobril Riias. Pileteid müüs korraldajafirma Baltic Music Productions Eestis Lätis ja Leedus üle 6000.

Pärast esimest ärajäämise teadet andis firma piletiostjatele võimaluse pääsmed tagasi müüa. Samas lubas firma, et kontsert toimub õige pea ja piletid kehtivad ka uuel kuupäeval.

Piletid tol korral endale jätnud ja kannatlikult lubatud popstaari etteastet ootama jäänud inimesed on nüüd nõutud. Uuest kontserdist pole kippu ega kõppu ning korraldajafirma telefonid on tummad. Baltic Music Productions OÜ telefonid andsid kinnist tooni ka siis, kui Tarbija24 firmaga kontakti võtta proovis.

Suuremat abi pole piletiostjad saanud ka tarbijakaitsest. «Ka tarbijakaitseametil ei õnnestunud Baltic Music Productions OÜga ühendust saada,» kirjutas toimetuse poole pöördunud piletiomanik.

Ta sai tarbijakaitselt soovituse nõuda piletite raha firmalt välja kohtu abil maksekäsu kiirmenetluse korras. Kuna selle toimingu minimaalne riigilõiv on ligi 48 eurot ja piletid maksid ligi 53 eurot, ei tundunud see soovitus piletiomanikule kuigi mõistlik.

Tarbijakaitse on lisaks eestlaste pöördumistele saanud kaebusi ka lätlastelt. Kasutute Christina Aguilera kontserdi piletitega seoses tegeles amet mullu kokku seitsme Lätist tulnud kaebusega.

«Kaks pöördumist lahenes tarbija jaoks positiivselt, see tähendab nad said raha tagasi. Ülejäänud viie osas ei ole kaupleja (kontserdikorraldaja Baltic Music Productions – toim.) aga üles näidanud mingisugust koostöövalmidust ega vastutulelikkust,» kommenteeris tarbijakaitse tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.

Kolm lätlaste kaebust läks arutamiseks ka tarbijakaebuste komisjoni. Nende puhul ei vastanud samuti kontserdikorraldaja kirjadele ega ilmunud ka istungile. Kokkuvõttes tegi komisjon otsuse, et lätlaste muredega peaks tegelema Läti ametiasutused.

«Põhjus seisneb eelkõige selles, et tegemist on Läti tarbijatega, kes ostsid piletid Läti piletivahendusfirmalt, ning kontserdi korraldajal on registreeritud ettevõte ka Lätis,» selgitas Turetski.

Piletiostja arvas, et ilmselt on sadu kroone maksnud Christina Aguilera pääsmed kasutamata jäänud tuhandetel inimestel ja ainus võimalus raha tagasi saada oleks esitata nõuded kogumina. «Sest praeguseks tundub uue kontserdi toimumise tõenäosus olematu,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles