Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Lugeja küsib: miks tuleb PPA teenindussbüroos järjekorda saamiseks järjekorras seista?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Järjekorra number PPA teenindusbüroos. | FOTO: Kristjan Teedema

«Miks on nii, et teenindusbüroos on järjekorda saamise automaadi ees järjekord, sest seal on inimesed kes sisestavad oma broneeringukoode ja ei saa aru, miks nad järjekorda ei saa. Miks ei ole kuskil kirjas, et varem kui kümme minutit enne broneeritud aega oma broneeringut aktiveerida ei saa?» soovis lugeja teada.

Vastab Politsei-ja Piirivalveameti identiteedi ja staatuste büroo peaekspert Marit Abram:

«Broneeringute puhul on piirang, et rohkem kui kümme minutit varem oma broneeringut aktiveerida ei saa. See on vajalik selleks, et inimene saaks teenindatud orienteeruvalt sel ajal, milleks ta on oma aja broneerinud. Vastasel juhul üldine järjekord veniks veelgi pikemaks. Kui inimene broneerib endale aja, siis kogu vajalik info on kinnituskirjal olemas.»

Tagasi üles