Lugeja küsib: miks tuleb PPA teenindussbüroos järjekorda saamiseks järjekorras seista?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Järjekorra number PPA teenindusbüroos.
Järjekorra number PPA teenindusbüroos. Foto: Kristjan Teedema

«Miks on nii, et teenindusbüroos on järjekorda saamise automaadi ees järjekord, sest seal on inimesed kes sisestavad oma broneeringukoode ja ei saa aru, miks nad järjekorda ei saa. Miks ei ole kuskil kirjas, et varem kui kümme minutit enne broneeritud aega oma broneeringut aktiveerida ei saa?» soovis lugeja teada.

Vastab Politsei-ja Piirivalveameti identiteedi ja staatuste büroo peaekspert Marit Abram:

«Broneeringute puhul on piirang, et rohkem kui kümme minutit varem oma broneeringut aktiveerida ei saa. See on vajalik selleks, et inimene saaks teenindatud orienteeruvalt sel ajal, milleks ta on oma aja broneerinud. Vastasel juhul üldine järjekord veniks veelgi pikemaks. Kui inimene broneerib endale aja, siis kogu vajalik info on kinnituskirjal olemas.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles