Lugeja Eesti Energiast: suutsid ikka segaduse korraldada!

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbija24 üleskutsele jagada kogemusi seoses Eesti Energia uue kliendiinfosüsteemiga kogunes päevaga Facebooki, kommentaariumi, gallupi ja e-posti vahendusel sadu vastuseid.
Tarbija24 üleskutsele jagada kogemusi seoses Eesti Energia uue kliendiinfosüsteemiga kogunes päevaga Facebooki, kommentaariumi, gallupi ja e-posti vahendusel sadu vastuseid. Foto: Tarbija24

Tarbija24 kutsus oma lugejaid üles jagama kogemusi kokkupuudetest Eesti Energia uue kliendiinfosüsteemiga. Tagasisidet tuli sadadelt lugejatelt ja enamasti polnud inimesed uue lahendusega rahul.

Samateemalisele gallupile kogunes teisipäeva lõunaks vastanuid üle 120 ning 55 protsenti neist märkis, et aprillikuu elektrinäitude teatamisega oli probleeme. «Seda, et poole miljoni tarbija elektrinäitude teated ei lähe kolme päeva jooksul läbi oleks tulnud ette näha,» märkis toimetusele kirjutanud Lembit Moorits.

Elektrinäitu läbi erinevate kanalite edastada üritanud Maidu Errild jällegi imestas, et Eesti riigi esimeseks suurettevõtteks peetud firma suudab tekitada taolise kaose: «Suutsid ikka segaduse korraldada!».

Lisaks nendele, kes kogesid takistusi näitude teatamisel, avaldasid oma pahameelt ka iseteeninduse kasutajad. Lugejate hinnangul on keskkonna üldine funktsionaalsus astunud sammukese tagasi.

«Eile sain seda uut kliendiinfosüsteemi proovida, aga vana liides meeldis paremini. Seal oli kindel kinnitus, et näidud on vastu võetud. Selline kinnitus puudus uues variandis,» märkis oma muljed USAst e-kirjaga teele pannud Agu Ets.

Varem oli iseteeninduse kasutajatel võimalik oma arvet ka kohe näha ja sellegi funktsiooni puudumine ärritas paljusid.

«Eelmine näitude teatamise süsteem oli selge ja lihtne, nägid koguseid, arve oli kohe olemas ja võimalus makse sooritada samuti,» kirjutas nime alt Mare kommenteerinud lugeja. Sarnaseid eelmist lahendust kiitvaid kommentaare laekus nii Facebooki, Tarbija24 e-posti aadressile kui üleskutse kommentaariumisse veelgi.

Lugejate muljete seast ei puudunud siiski ka positiivsed märkused. Oli neidki, kes said oma näidud probleemideta esitatud, kuid suuresti olid need kasutajad oma kohustuse täitnud nädalavahetusel. Ülekoormus tekkis Eesti Energia kliendiinfosüsteemis esmaspäeval.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles