Tarbijakaitse infokioskid hakkavad poodides kliente nõustama

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseameti infokiosk.
Tarbijakaitseameti infokiosk. Foto: Tarbijakaitseamet

Esmakordselt on tarbijail võimalik tarbijavaldkonda puudutava nõu saamiseks pöörduda kaubanduskeskustesse paigaldatud elektrooniliste abimeeste poole, kust saab vastuseid enamlevinud küsimustele.

Amet tutvustab infokioskite võimalusi ja nõustab tarbijaid Rakveres Põhjakeskuses 12. detsembril ja 21. detsembril Viljandis Centrumis kella 12-14.

Lähtuvalt tarbijate eelistustest, on tarbijakaitseamet juba mõnda aega liikunud üha enam kiiremate ja lihtsamate infokanalite poole. Nii näiteks avas amet 2015. aastal Tallinna lennujaamas kolm infokioskit, kust reisijad saavad teavet lennureisija õiguste kohta. «Äsja valminud kolm infokioskit kaubanduskeskuses on lennujaamas oleva pilootprojekti loomulik jätk, mis lihtsustab tarbijatele info hankimist – küsimustele saab vastused nende tekkekohas ning mugavalt igapäevasel liikumistrajektooril,» kommenteeris tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.

Rakveres asub infokiosk Põhjakeskuses, Viljandis Centrumis ning Kuressaares Saaremaa Kaubamajas. Kuressaare kioski avamisüritus ja tarbijate nõustamine toimub jaanuaris, kuupäeva täpsustamisel.

Kaubanduskeskustesse paigaldatud infokioskite eesmärk on pakkuda tarbijatele teavet kaupade ja teenustega seotud tarbijate õiguste kohta, mille leidmine on tehtud võimalikult lihtsaks kasutades kontrollküsimusi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles