Siiri Erala: tarbijate kaardistamine

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Siiri Erala
Siiri Erala Foto: Peeter Langovits

Igal korralikul koeral on kiip, koeraomanikule on vähemalt pealinnas oma ustava teenri kiibistamine kohustuslik. Samamoodi hoolitsevad oma ustavate teenrite eest poeketid – enamik tarbijatest Eestis on kliendikaardistatud.

Kuigi kliendikaardistamine pole praegu kohustuslik, võib see ju kunagi nii minna. Kui tulevik on tõepoolest selline, siis pole kliendikaardistamise juhendi kirjutajal tarvis pead murda. Soovitan võtta ette koerte kiibistamise dokumendi ja seal mõned sõnad asendada.

Pealinna veebilehel avaldatud teksti eeskujul näeks tarbijate kliendikaardistamise juhend välja selline:

«Poepidamise eeskirja järgi on kaupmehe kohustus tarbija püsikliendiprogrammi registreerida. Tarbija peab märgistusena kandma kaupmehe poolt väljastatud kliendikaarti. Kliendikaardistamise protseduur on tarbijale valutu, kaardi number kordumatu ja võltsimine ülikeeruline. Tarbijate registreerimine kaasaegse meetodi abil aitab kaasa hulkuvate tarbijate arvu vähendamisele ning kiirendab ja lihtsustab kaotsi läinud tarbija kokkuviimist kaupmehega.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles