iDeal kampaania

Rubiinišokolaad jõuab massidesse

Rubiini šokolaadist tehtud KitKat.

FOTO: KitKat Facebooki leht

Nestle on esimene ettevõte, kes alles hiljuti leiutatud roosat šokolaadi oma toodetes kasutama hakkas.

Mullu septembris tuli kakaod tootev Šveitsi ettevõte Barry Callebaut välja roosa šokolaadiga, vahendab The Independent. Uut šokolaadi kutsutakse Rubyks (ingl rubiiniks) tema punaka värvi tõttu ja see on esimene kord pärast valge šokolaadi loomist 1930ndatel, kui tullakse välja uut tüüpi šokolaadiga.

Nestle on jõud ühendanud Barry Callebautiga ja tulnud välja «Sublime Ruby» nime kandva KitKat šokolaadibatooniga, mis paisatakse piiratud müüki homme Jaapanis.

Šokolaadibatooni saab osta seitsmest Jaapanis ja Koreas asuvast KitKati šokolaadipoest, veebist ja 80 Jaapanis avatud pop-up-poest.

«Mul on väga hea meel, et meie rubiinišokolaad on nii kiiresti lendu läinud ja oleme käed löönud Nestle ja KitKati brändiga,» vahendas Barry Callebauti tegevjuht Antoine de Saint-Affrique.

KitKati retsepti töötas välja kokku Yasumasa Takagi. «Mul on au olla osa šokolaadi ajaloost,» sõnas ta. «Olen loonud eriti lihtsa KitKati, mis laseks sööjal tunda rubiinišokolaadi puuviljast maitset.»

Rubiinišokolaad on naturaalselt roosa, sellele pole lisatud värv- või maitseaineid. Šokolaadil on marjane ja puuviljane maitse.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles