Jogurt Activia kandideerib «Kuldse tuuletasku» auhinnale

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Activia.
Activia. Foto: Mihkel Maripuu

Saksa tarbijaorganisatsioon Foodwatch valis välja viis toodet, millele anda «Kuldse tuuletasku» auhind. Viimast jagatakse iga aasta toodetele, mis ei vasta kriteeriumitele, millega tootjad neid reklaamivad.

Danone toodetud Activia vähendab väidetavalt seedehäireid ja puhitustunnet kõhus, kuid Foodwatch väidab, et tegemist on väljamõeldisega, kirjutab Der Spiegel. Danone ise muidugi vaidleb sellele vastu ning märgib, et Activia mõju järjepideval kasutamisel on teaduslikult tõestatud.

Activia tootja Danone sai «Kuldse tuuletasku» auhinna ka 2009. aastal oma joguritijoogi Actimeli eest.

Veel leiab auhinna kandidaatide seast Ferrero Milch-Schnitte, mida sarnaselt Activiaga Eesti poelettidelt leida võib. Tootja reklaamib seda kui kerget vahepala, kuid tegelikkuses on näks 60 protsendi ulatuses rasv ja suhkur. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles