Coca-Cola astus jäätee turundamisega ämbrisse

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Fuze jäätee.

FOTO: gizmodo.com

Coca-Cola kulutas üle ühe miljoni dollari jäätee brändi muutmisele, mille nimi oli paljudele eurooplastele väga ropp.

Eelmisel kuul teatas Coca-Cola, et toob oma miljardi dollari teebrändi «Fuze Tea» 37 Euroopa riiki. Ainukeseks probleemiks on, et sõna «fuze» ei tähenda seda, mida ettevõte oleks lootnud, teatab uudisteportaal Gizmodo.

Saksa keelt kõnelevas Šveitsi osas tähendab sõna «fuze», «fuz» või «futz» roppu versiooni naise genitaalidest. Coca-Cola pidi kulutama umbes  miljon Šveitsi franki ehk umbes miljon dollarit, et nimetada toode ümber ja teha toodetele uued pakendid spetsiaalselt Šveitsi turule.

«Me ei tahtnud, et meie brändil oleks vale tähendus, seega me testisime seda nime möödunud aasta algul fookusgruppides,» sõnas Cristoph Reitmeir, Coca-Cola turundusdirektor. «Sa selgeks, et peame Šveitsis toote nimes tähe Z asendama tähega S.»

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus
Tagasi üles