ASOSe pakke saab tagastada Omniva pakiautomaatidest

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Omniva kuller pakiautomaadi juures.

FOTO: Eero Vabamägi

E-poodidele kaupade tagastuslahendusi pakkuv rahvusvaheline platvorm ReBound Returns valis Baltikumi tagastuste osas partneriks Omniva. 

ReBound Returns osutab teenuseid erinevatele e-poodidele, muuhulgas ka Suurbritannia e-kaubanduse gigandile ASOS. Seega on nüüd ASOSest kaupu tellinud klientidel mugav ja käepärane võimalus üle kogu Baltikumi tagastada mittesobivaid tooteid Omniva pakiautomaatide vahendusel.

«E-kaubanduse kasvu oluline mõjutaja on tellijate kindlus kauba tagastamise võimalikkuse ja mugavuse suhtes, mistõttu on e-poodidele eriti oluline, et tagastuslahendus oleks mugav, kiire ja kättesaadav,» ütles Omniva rahvusvahelise ärisuuna grupi juht Sten Esna. «Meile on suur rõõm, et ReBound Returns valis Baltikumi tagastuste partneriks just Omniva.»

Näiteks ASOSe tellimuse puhul saab tellija nüüd e-kirjaga info tagastamise võimaluste kohta, sealhulgas ka lingi ReBoundreturns tagastuste lehele. Juhul kui ostja soovib kaupa tagastada, tasub tal selleks minna tagastuste lehele, end identifitseerida (tellimuse number, tellija nimi jne) ning valida tagastusviis. Seejärel saadetakse talle SMS’iga kood, mille abil saab klient tagastatava kauba ükskõik millisesse Omniva pakiautomaati viia.

«Baltikumi kliendid eelistavad pakkide saamise ja saatmise kanalina pakiautomaati ning Omniva kasuks rääkiski suurim pakiautomaatide võrgustik üle Baltikumi,» ütles ReBound Returnsi tegevjuht Graham Best.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus
Tagasi üles