Maxima plaanib tuua Eesti kauplustesse elektroonilised hinnasildid (1)

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima pood.
Maxima pood. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Maxima plaanib käesoleval aastal tuua Eestis kauplustesse elektroonilised hinnasildid, arendada iseteeninduskassade võrgustikku ning ühtlasi tulla turule mobiilirakendusega.

Maxima Eesti tegevjuhi Vygintas Šapokase sõnul plaanib ettevõte piloteerida Eesti turul elektrooniliste hinnasiltide kasutuselevõttu. «Ilmselt alustame puuviljadest ja juurviljadest ehk toodetest, millel hinnad sageli vahetuvad,» ütles Šapokas teisipäeval ajakirjanikele. Elektrooniliste hinnasiltide osas teeb ettevõte koostööd UVS Groupiga, projektiga alustatakse Eestist ning liigutakse edasi teistesse Balti riikidesse.

Lisaks plaanib ettevõte arendada iseteeninduskassade võrgustikku. «Võrreldes teiste Balti riikidega on iseteeninduskassad Eestis väga populaarsed,» ütles Šapokas. Käesoleval aastal plaanib Maxima investeerida ligikaudu miljon eurot iseteeninduskassadesse.

Šapokase sõnul arendab Maxima hetkel ka telefonirakendust, millega saaks väiksemaid oste sooritada läbi telefonirakenduse tooteid skannerides. «Iseteeninduskassade puldid on ebamugavad, me arendame praegu rakendust, mis oleks klientide jaoks mugav ja sobib kliendile, kes ostab ligikaudu 5-10 toodet,» märkis ta. Kõige varasemalt võib rakendus valmida käesoleva aasta lõpuks.

Samuti hakatakse arendama e-kaubamaja. «Praegu on e-kaupluse käive võrdne umbes ühe X-suuruse Maxima kaupluse käibega,» lisas Šapokas. Internetist ostjate arv kasvab Eestis iga aastaga ning sellest tulenevalt on vaja ka pidevalt protsessi arendada.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles