Rimi palub üle 600 000 kliendikaardi kasutajal uuendada oma andmed

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kliendikaart
Rimi kliendikaart Foto: PM Tarbija

Alates 25. maist 2018 kehtima hakkavast Euroopa Liidu uuest isikuandmete kaitse üldmäärusest tulenevalt uuendab Rimi kõigi oma püsikliendi kliendikaartide lepinguid. Kliendid saavad lepinguid uuendada kaupluse terminalis või Rimi kodulehel.

«Rimi jaoks on andmete uuendamine vajalik selleks, et olla kooskõlas seadusest tuleneva määrusega,» sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro. «Oleme täiendanud oma kliendiprogrammi selleks, et edaspidigi olla vastutustundlik ja aus ettevõte. Loodame, et kliendid annavad täiendava nõusoleku ning saame kõik lepingud viia uute nõuetega kooskõlla. Klientidele annab seadus juurde õigusi ja tagab andmete sihipärase ja ausa kasutuse.»

«Näiteks kui seni oli kliendil õigus lasta oma andmed kustutada, siis edaspidi saab ta lasta kanda need teise jaeketi andmebaasi üle. Võimalusi tuleb juurde, me teavitame sellest kliente ning usume, et seadusemuudatus aitab klientidel tulevikus saada reeglina neid pakkumusi, mille saamisest nad huvitatud on. Hetkel on Rimil üle 600 000 kliendikaardi kasutaja ning meie statistika näitab, et keskmiselt säästetakse tänu kliendikaardile umbes 200 eurot aastas,» rääkis Andrija Arro.

Oma andmete sihipäraseks kasutamiseks uue määruse järgi saab nõusoleku anda Rimi terminalis või kodulehel. Kõik, kes on saanud Rimi kliendikaardi uue kliendina alates 1. veebruarist 2018, oma isikuandmete kasutamist uuesti kinnitama ei pea.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles