Airbnb sunnib hotelle muutuma personaalsemaks

Airbnb üüriturg.

FOTO: Martin Bureau / AFP/Scanpix

Üha rohkem inimesi eelistab hotellide asemel ööbida Airbnb kaudu broneeritud ööbimiskohas, sest peale mõistliku hinna saavad nad oma vastuvõtjaga ka suhelda ja kuulevad soovitusi, kuhu võõras linnas minna. See sunnib hotellegi muutuma üha personaalsemaks.

«Kui hotellidele antud keskmine hinnang on Tripadvisoris 3,8, siis 95 protsenti Airbnb arvustusi saab hindeks 4,5. Paljud arvavad, et Airbnb edu taga on vaid odavam hind, kuid uuringud on näidanud, et samavõrra hindavad Airbnb kasutajad seda, et platvorm on kasutajasõbralik ja külastuse käigus saadud kogemus palju isikupärasem,» selgitas hotellidele klienditeenindusplatvormi pakkuva Eesti ettevõtte Guestjoy juht Alar Ülem.

Tema sõnul on see selge märk, et ka hotellid peavad kiirelt muutunud oludega kohanema. Hotellide kasuks räägib aga see, et paljud inimesed eelistavad siiski privaatsust – nad ei soovi ööbida kellegi teise kodus. «Teisalt tahavad ka need inimesed saada soovitusi ja pakkumisi, millist põnevat näitust sihtkohas külastada, kus õhtust süüa või kuhu poodlema minna,» rääkis Ülem.

Tehnopol Startup Inkubaatori juhi Martin Goroško sõnul tegutseb reisi- ja majutusteenuste turul aktiivselt tuhandeid rakenduste, platvormide ja teenuste pakkujaid. «See teeb sektorist vaieldamatult ühe uuenduslikema, samas ka kõige konkurentsitihedama valdkonna, kuhu üks start-up-ettevõte võiks siseneda. Lisaks on ees suured ja tugevad, Airbnb, Booking.com jms, kes väikseid teenusepakkujaid hommikueineks söövad. Guestjoy on suurepärane näide, kuidas on võimalik üleküllastunud turule siseneda tugeva motivatsiooniga meeskonnal, kes kõnetab õigete sõnadega õiget sihtrühma,» rääkis Goroško sellest, kuidas alati ei tasu karta tiheda konkurentsiga valdkondades äri alustamist.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles