5 nippi, kuidas kasutatud riideid internetis edukamalt müüa

Foto on illustratiivne.

FOTO: Volodymyr Melnyk / PantherMedia / Volodymyr Melnyk

Kevadiste kapikoristuste aeg on täies hoos ning nii võib mõne korralikuma rõivaeseme puhul tekkida soov see ära viskamise asemel hoopiski internetis maha müüa. Sealjuures peaks aga arvestama, et kasutatud riiete turul on konkurents tihe ning seetõttu tuleks kursis olla paari lihtsa nipiga, mis riiete maha müümise lihtsamaks teevad. 

Yaga veebikaubamaja blogis on välja toodud viis soovitust, mis internetis kasutatud riiete müüki hõlbustavad:

1. Hoolitse oma riiete väljanägemise eest

Sulle võib tunduda, et müügiks sobivate riiete kapist väljavalimine on kõige vaevarikkam osa riiete uuele ringile saatmisest, aga tegelikult peale seda töö alles algab. Hoolitse selle eest, et sinu kapis seisnud riided oleksid puhtad ja triigitud — isegi ainult paari eurose toote hinna puhul ei kujutle ükski ostja end selga panemas kortsus triiksärki või kägaras kudumit.

2. Kasuta pildistamiseks päevavalgust

Tänapäeval ei olegi nii oluline, millist tehnikat fotode tegemiseks kasutad, kuna suur osa nutitelefonidest teevad töö piisavalt hästi ära. Olenemata tehnikast vajavad fotod õnnestumiseks head valgust, mistõttu peaksid pildid tegema päevasel ajal, mil need jäävad kõige loomulikumad.

3. Tee kaubast fotod modelli seljas

Ükski veebikaubamaja ega ajakiri ei eksponeeri riideid riidepuul ega veel vähem diivanile või põrandale visatuna. Fotol on ostukäitumisele võimas mõju ehk kui tahad kiiremini müükideni jõuda, siis võta aega atraktiivsete fotode tegemiseks. 

4. Vali fotole sobiv taust

Pane end ostja kingadesse ja mõtle, kas tahaksid, et fotolt paistaks vana jalgratas, katkine mööbel või sassis voodi. Tee foto neutraalsel taustal, kus on võimalikult vähe taustamüra, mis ostja tähelepanu tootelt eemale kisub. Nagu juba öeldud sai — kasutatud riiete turul on pakkumine suur ning lohakas pilt rikub isegi korraliku toote üldmulje. Teine võimalus on teha toodetest fotod mõnusas linnakeskkonnas. 

5. Jaga oma e-poe linki Instagramis ja Facebookis

Kui oled kõik eelnevad nipid rakendanud, siis peaks sinu e-pood nägema välja üsna soliidne. Juhul kui sa ei jõua aga ikka veel müükideni nii kiiresti kui tahaksid, siis reklaami oma asju ka sotsiaalmeedias. Kas oled märganud, kuidas sotsiaalmeedia kuulsused meelitavad külastajaid kontodele Instagrami, Snapchati või Facebooki storydega. Tee samamoodi ja info sinu e-poest hakkab kiiresti levima. 

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles