Selline näeb välja kõige esimene alkohoolne Coca-Cola jook

Rait Piir
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: www.cocacola.co.jp

Coca-Cola lasi esmaspäeval Jaapanis viimaks müüki oma 125-aastase ajaloo kõige esimese alkohoolse joogi, et saada osa sealsest chūhai vaimustusest.

Chūhai on Jaapanis, eriti jaapanlannade seas, ääretult populaarne hapukalt magus, suhteliselt lahja ja gaseeritud alkohoolne jook, milles on segatud sidrunimaitseline gaseeritud vesi ning shōchu, mis on traditsiooniline, harilikult odrast, bataadist või riisist valmistatud kangem alkohoolne jook.

Coca-Cola reklaamib oma uut toodet, kui midagi täiesti unikaalset karastusjookide tootja 125-aastase ajaloo jooksul. Nende tehtud chūhai tuleb vähemalt esialgu kolmes eri variatsioonis, mille kangusastmed on kolm, viis ja seitse protsenti.

Coca-Colale omaselt hoitakse uue joogi retsepti rangelt salastatuna, kuid eeskujuks on loomulikult võetud juba varasemad kohalikud chūhai-joogid, mida tänapäeval leidub uskumatult laias maitsete variatsioonis. Jaapanlannad eelistavad seltskondades seda sageli õllele.

Coca-Colat ootab ees aga karm konkurents, sest praegu domineerivad väga suurte valikutega turul sellised kohalikud alkoholitootjad nagu SuntorY, Asahi ja Kirin. 

Coca-Cola ei plaani oma uut jooki väljaspool Jaapanit müüa.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles