Sagedastest kaebustest hoolimata Novatours SmartLynxiga koostööd ei lõpeta

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

SmartLynxi lennuk.

FOTO: SANDER ILVEST / PM/SCANPIX BALTICS

Aastaga on Eesti tarbijad esitanud SmartLynxi lennufirma vastu 142 kaebust, kõigil juhul põhjuseks lennu hilinemine üle kolme tunni. Ehkki lennufirma punktuaalsus on Tallinna lennujaama viletsamate seas, ei kavatse SmartLynxi oma tšarterlendude partnerina kasutav reisikorraldaja Novatours nendega koostööd lõpetada, vahendab ERR Uudised.

Möödunud aasta juunist kuni tänavu maikuu lõpuni ehk viimase 12 kuu jooksul on Novatoursi kaudu SmartLynxiga Tallinna lennujaamast soojamaareisidele startinud Eesti elanikud esitanud tarbijakaitseametile 142 kaebust, kõigil juhtudel üks põhjus: üle kolme tunni hilinenud lend – alates sellest ajast tekib reisijal õigus küsida lennufirmalt kompensatsiooni.

Vaatamata pidevate tehniliste rikete tõttu hilinevatele lendudele – mis sageli on edasi lükkunud ka kümme tundi või järgmisesse päeva –, kasutab Leedu turismibüroo Novatours Läti lennufirma SmartLynxi (mille Eesti haru juht on samas leedukas Žygimantas Surintas) oma tšarterreiside lennupartnerina edasi.

«Vaatamata ajutistele tõrgetele lennuaegade täpsuses, on lennufirma üldjoontes olnud Eesti ja Läti reisikorraldajatele igati stabiilne koostööpartner,» kinnitas Novatoursi turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg ja lisas, et SmartLynxi juhtkond põhjendanud hilinemiste jada mitmete asjaolude kokkusattumisega ning lubanud, et hilinemiste ahel on ajutine ja lennukid väljuvad taas plaanipäraselt.

Loe lähemalt ERR Uudistest.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus
Tagasi üles