Probleemid arvutivõrgus tekitasid häireid parvlaevapiletite ostmisel

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suur Tõll.
Suur Tõll. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Eile tekkisid ajutised probleemid mandrit ja suursaari ühendavatel parvlaevaliinidel, sest sadamates ei töötanud kaardimaksed ning arveldamine oli võimalik vaid sularahas ja saarte püsielaniku soodustust kasutada ei saanud.

Töötamast lakkas ka mobiilirakendus praamid.ee, mille kaudu on võimalik pileteid osta ja muuta, vaadata parvlaevade graafikuid ning hallata oma kontot, vahendab Meie Maa.

AS Tallinna Sadam turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro sõnul esines orienteeruvalt ühe tunni jooksul probleem internetiühendusega, mille põhjustasid Tallinna Sadama andmekeskuses tekkinud arvutivõrgu probleemid.

«Sellest tulenevalt ei toiminud tugisüsteemid, näiteks pileti ost ja müük e-keskkonnast ja kaardimakse,» sõnas Arro. Ta tänas reisijaid, kes selle tunniajase tõrke ajal leidsid üldjuhul võimaluse piletite eest sularahaga tasuda.

Loe lähemalt Meie Maast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles