Lugeja küsib: millal saab Elroni rongides iseteeninduskassast piletit osta?

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elroni rong, 18.04.2017
Hommikune Tallinn-Pärnu rong.
FOTO: MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES
Elroni rong, 18.04.2017 Hommikune Tallinn-Pärnu rong. FOTO: MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

«Juba pikemat aega on Elroni rongides iseteeninduskassad, mis ei tööta. Millal need tööle hakkavad?» küsis lugeja.

Vastab AS Eesti Liinirongid turundus- ja  kommunikatsioonijuht Mariis Adamberg:

«Rongides olevad piletimasinad on üks osa terviklikust piletisüsteemist, mis hõlmab lisaks mitmeid teisi komponente ja funktsionaalsusi. Süsteemi katsetamise käigus on ilmnenud kitsaskohti, mis ei ole praegu lahendust leidnud ja seetõttu ei saa veel piletisüsteemi kasutusele võtta. Samuti ei saa me veel prognoosida võimalikku aega, mil piletimasinad võiksid toimima hakata. Pileteid saab seni osta harjumuspärastel viisidel – kõige soodsam on soetada pilet ette veebist ning endiselt saab sõidu eest tasuda ka rongis meie klienditeenindaja juures.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles