Poeketid müüsid jaaninädalal õllesid sadades tuhandetes

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õllepurgid.
Õllepurgid. Foto: Priit Simson

Suuremad poeketid andsid täna teada oma jaaninädala müügitulemustest, mille järgi ostsid eestimaalased jaanipäeva ajal sadu tuhandeid purke ja pudeleid õlut.

Rimi avaldas, et 20. kuni 26. juunini osteti nende poodidest ühtekokku 655 708 õlut, Maxima popimaks tooteks oli Alexanderi õlu, mida läks kaubaks ligi 330 000 tükki. Selver avaldas müüdud õllekogused liitrites – 400 000 liitrit.

Kangest alkoholist oli poekettide tulemuste järgi popim viin ning toitudest osteti enam grill-lihasid, vorste ja tomatit-kurki.

«Kui tavapäraselt jääb jaaniostude põhirõhk 22. juunile, siis tänavu tegi vihmaprognoos inimesed ettevaatlikuks. Jaaniõhtuks ilm siiski klaarus ning seda oli märgata ka ostudest, seega jagunesid 22. ja 23. juuni ostud pea võrdselt. Ootuspäraselt tehti Tallinnas suurimaid oste 22. juunil, mujal Eestis nädala teises pooles,» kommenteeris poodide jaaninädalat Selveri keti juht Andres Heinver.

Minevamast kaubast tõi ta eraldi välja veel sääsetõrjevahendid, mille müük lõi ka eelmise aasta rekordi. «Kui eelmisel aastal püstitati kõigi aegade sääsetõrjevahendite müügirekord, siis tänavu oleme mullustest müükidest juba 15 protsendiga ees,» sõnas Heinver. «Jaaninädalal müüdi ligi 15 000 ühikut erinevaid tooteid tüütute tujurikkujate peletamiseks.»

Erkki Erilaid, kes on Maxima avalike suhete juht, märkis, et nende jaaninädala toodete esikümnesse kuulusid peamiselt soodushinnaga tooted. «Kuigi tavapäevadel on ostjad veel säästvad, siis pühadel oldi valmis varasemast enam kulutama,» sõnas ta. «Samas valitakse aga siiski just kampaaniahindadega kaupu.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles