Soodusmüükidelt otsitakse kohvi ja riideid

Ines Kuusik
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inimesed eelistavad kampaaniahindu
Inimesed eelistavad kampaaniahindu Foto: Laura Oks

Jaanipäevajärgsed soodusmüügid on poodides hoo sisse saanud: eile algas Rimi «Tudish Piip» kampaania ning täna Selveri «Laadapäevad».


Rimi kinnitusel on oodata kampaanialt 25-protsendilist müügikasvu nädalas.

Norde Centrumi Rimi sage külastaja Seppo, kes on enda hinnangul käinud Eestis juba ligi 100 korda, tuleb Eestist otsima eelkõige kohalikku kaupa: «Ma ei tule isegi mitte hinna pärast enam, aga mulle tundub, et siin on huvitavam valik asju. Meil on kõik poed sarnase kaubavalikuga.»

53-aastane soomlanna Maariti sõnul on veel ainult mõned asjad, mis on Eestis odavamad: «Hooajalised allahindlused on Soomes ehk soodsamadki. »

28-aastase Raineri sõnul nemad oma pere toidukulutusi ette ei planeeri ning end soodusmüükidele sisseoste tegema speetsiaalselt ei säti. «Aga täna oleme küll konkreetse asja pärast siin, väga hea hinnaga juustu pakutakse.»

60-aastase Valuri sõnul käib ta spetsiaalselt allhindluste pärast poes ainult kohvi pärast: «On ikka suur vahe kas osta 29 krooni eest või 18 krooniga nagu praegu.»

Prisma kett, kes positsioneerib end pigem kui püsivalt soodsate hindadega ketti, jaanipäevajärgset suurejoonelist hooajakaupade müügikampaaniat ei korralda.

Sellegipoolest oli nende selle aasta juuni müük aastatagusest 40 protsenti suurem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles