Paljud Eesti Energia kliendid ei saanud juulis arvet otsekorraldusega tasuda

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektrinäit.
Elektrinäit. Foto: Toomas Huik

Tehnilise tõrke tõttu, mis ei ole uute ärisüsteemidega seotud, ei läinud poolest miljonist arvest otsekorraldusega tasumisele ligi 21 000, teatas Eesti Energia Tarbija24 pärimise peale, miks ei saanud paljud tarbijad juulis oma arveid otsekorraldusega tasuda.


«Oleme kõiki otsekorralduse kliente sellest teavitanud ning pakkunud neile välja võimaluse tasuda juuni arve otsekorraldusega augustis. Paljud kliendid on eelistanud arvet tasuda ka internetipangas. Palume vabandust ebamugavuste pärast,» kirjutab Eesti Energia vastuses.

Klientidele, kelle arve jäi juunis otsekorraldusega tasumata, pakub ettevõte järgmisi võimalusi:

  • Arve tasumist kohe näiteks internetipangas ilma järgmist otsekorraldusperioodi ootamata.
  • Soovi korral tasuda juuni arve otsekorraldusega augustis. Selleks ei pea klient Eesti Energiaga ühendust võtma, vaid juunikuu arve liidetakse juulikuu elektriarvele. Kui kliendi otsekorralduse lepingus on limiit, palub ettevõte jälgida, et limiidist piisaks kahe arve tasumiseks. Kui limiit on väiksem kui kahe kuu arve summa, palutakse limiiti ületav osa tasuda eraldi.
  • Kui kliendiga oli lepitud kokku harvemas arveldamise sageduses kui kord kuus, palub Eesti Energia arve tasuda hiljemalt 31. augustiks 2011.
     
Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles