Aasmäe: kui naastrehvid keelata, siis tuleb keelata üle riigi

Berit-Helena Lamp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Naastrehv.
Naastrehv. Foto: Raigo Pajula.

Endine Tallinna linnapea Hardo Aasmäe ütles, et tema seisukoht on väga lihtne - kui naastrehvid keelata, siis tuleb keelata üle riigi.


«Paljud riigid on hakanud oma teekatet hoidma sellepärast, et uued rehvid, mis on talvel sõitmiseks, on tegelikult päris head ja ohutud. Tallinnas erandi tegemist keelata just ka ei saa. Aga ma arvan, et Tallinn ei kavatse siiski ühepoolselt naastrehve ära keelata, nad on selle teema lihtsalt teravas vormis üles ärgitanud,» kommenteris Aasmäe naastrehvide kaotamise võimalust, kirjutas

aripaev.ee.

Mitmekordne Eesti meister autorallis, kaubamärgi ProRehv omanik Margus Murakas ei kujuta enda sõnul ette, kuidas oleks võimalik naastrehe ainult Tallinnas kaotada.

«Kui Paide mees tuleb Tallinnasse, kas ta jätab auto Lennujaama parklasse või? See idee on kuidagi poolik, ma ei saa üldse sellest loogikast aru,» arutles ta.

Kui teekatte kahjustustest rääkida, siis Murakase meelest on vagude ja vaalude tekkimise põhjuseks pigem see jää- ja lumetõrjekeemia, mida teedele pannakse.

«Ja lisaks - hea naastrehv sõidab 40 000 km, hea rehvi hind hakkab pihta 2000 kroonist. Keskmine Eesti auto sõidab talve jooksul umbes 15 000 km ja üks vedu peab vastu umbes 4 - 5 aastat. Kes on see julge mees, kes julgeb öelda, et sõbrad, visake oma 10 000 krooni minema, sest naastrehve enam kasutada ei tohi? Sellise otsuse ette teatamise aeg ei saa olla vähem kui 4 - 5 aastat,» lisas ettevõtja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles