Hinnatõus seab raskesse olukorda lisaks tarbijale ka kaupmehe

Berit-Helena Lamp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toidukauplus.
Toidukauplus. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Seda, et toiduainete hinnad on viimase aastaga märkimisväärselt tõusnud, kinnitab ka Vikerraadio saate «Huvitaja» tehtud hinnavaatlus ning kuigi suurema löögi all on tarbijad, kurdavad ka kaupmehed.

Alates eelmise aasta juulist on Vikerraadio «Huvitaja» saate tegijad hoidnud silma peal toidukaupade hindadel Selveri, Rimi ja Maxima kauplustes, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».

Teise saatejuhi Krista Taime sõnul toimus hinnatõus mitmes jaos.

Kuigi hinnatõus annab hoobi just tarbija rahakotile, seab see teisalt raskesse olukorda ka kaupmehed, sest nemad peavad müüma tooteid efektiivsemalt võib tõstma hinda.

Kui kaupmees peab sõltuvalt tootjast hindu tõstma, mõjutab see aga omakorda tarbijate käitumist.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles