Ka Humana poodides on hinnad tõusnud

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Humanast koju.

FOTO: Silja Kaigu

Humana infojuhi Mari-Helene Kaberi sõnul on üldine hinnatõus kasvatanud ka kauplustes müüdava taaskasutatud kauba hinda aastaga 5-10 protsenti, samas on valik kriisi tõttu kesisemaks jäänud.


Elektri ja transpordi kallinemine pole jätnud mõjutamata ka hindu Humana poodides, kus need on Kaberi sõnul tasapisi tõusnud. Samas on kolmandal ja neljandal nädalal müüdav kaup tema kinnitust mööda samas hinnas mis varem.

Ta kinnitas ka tarbijate hulgas levinud jutte sellest, et kvaliteetset kaupa on nüüd vähem saada kui mõne aasta eest. «Eks meie kaubavalik sõltu sellest, mida Skandinaavia riikides, Hollandis, Belgias, Prantsusmaal, USAs ja mujal ära antakse. On tõepoolest tunda, et kvaliteetset rõivast kriisi ajal enam naljalt ära ei antud, vaid pandi igaks juhuks ootele,» selgitas Kaber.

Ta pidas vajalikuks lisada, et Humana müügil on lisaks sellele, et sealt saab odavat kaupa, teinegi eesmärk – see võimaldab tarbida üht eset võimalikult kaua, selle asemel, et kiirmüügist muudkui uusi juurde osta. Nõnda on uusi rõivaid ja jalatseid vähem toota tarvis.

Kõige rohkem tasub Humanast osta lasterõivaid, mida on seal laias valikus ja mis on enamasti ka väga heas korras. Teiseks võib sealt hulgaliselt leida tuntud kaubamärgiga teksapükse, mille hind kõigub vaid 10 euro piires. Samas on vähegi korralikumad jalatsid müügil üle 20 euro paar.

2011. aasta on Humana Sorteerimiskeskus OÜ jaoks olnud laienemiste aasta. Jaanuaris laienes sorteerimiskeskus. Aasta esimesel poolel avati 3 uut poodi: kahenädalased kauplused Narvas ja Kuressaares ning tavaline Humana pood Tallinnas Järve keskuses.

22. augustil lisandub neile Humana kaubaketi arvult üheksateistkümnes kauplus Võrus. Sellest tuleb neljas Humana2 ehk kahenädalase müügitsükliga kauplus, kus iga kahe nädala tagant on uus kaubavalik ja hinnad ei kerki üle nelja euro.

Hetkel töötab Humana poodides ja sorteerimiskeskuses kokku 215 inimest. Oma tegusemise jooksul on ettevõte suunanud kümneid tuhandeid tonne rõivaid taaskasutusse ja ümbertöötlusse, vältides niimoodi nende muutumist jäätmeteks.

Humana on sotsiaalne ettevõte, mille eesmärk on rõivamüügist saadud tuluga toetada arenguprojekte arenguriikides.
 

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles