Statoili templikampaania auhindu kipub nappima

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoili teenindusjaam.
Statoili teenindusjaam. Foto: Kaarel Tigas / Õhtuleht

Statoil korraldas sel suvel templikogumise kampaania ja lubas osalejatele auhinnaks tasuta või soodushinnaga termostassi. Kampaania planeerimisel ette nähtud 20 000 auhinnakruusist jäi väheks juba suve keskel.

«Kampaaniat ette valmistades hankisime 20 000 termostassi, kuid juuli keskel oli selge, et kruuse oli vaja juurde tellida,» rääkis Statoili Food to Go tootejuht Perbi Paas. Ta tunnistas ka, et valdav osa täiendavast 10 000 termostassist on praeguseks samuti välja jagatud.

Nii tuleb firmal klientidele lubatud auhindu taas juurde tellida. «Ootame 15. septembrini, siis kogume kõik taotlused kokku ja esitame nende põhjal viimase tellimuse,» märkis Paas.

Tasside jagamisega pidi firma esialgsete tingimuste kohaselt valmis saama juba augusti lõpuks. Nüüd lubab Statoil asjaga hakkama saada septembri jooksul. «Termostasside lunastamise osas võtame kõikide klientidega septembrikuu jooksul personaalselt ühendust ja täpsustame kuidas klient termostassi kätte saab,» täpsustas firma esindaja.

«Vabandame kõigi klientide ees, kellel ei ole õnnestunud kampaanias lubatud termostassi siiani veel saada, kuid lubame, et keegi termostassidest ilma ei jää,» lisas Paas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles