Uus idufirma meelitab küsitlustele vastama auhindade ja sooduspakkumistega

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kasutegur.ee üks esimese küsitlusi puudutas A.Le Coqi.
Kasutegur.ee üks esimese küsitlusi puudutas A.Le Coqi. Foto: Lauri Kulpsoo.

Läinud reedel alustas tegevust Eesti idufirma Kasutegur.ee, mis meelitab tarbijaid erinevatele küsitlustele vastama erinevate auhindade ja soodustustega,

Kasutegur.ee pakub inimestele võimalust vahetada oma seisukohti erinevate auhindade ja soodustuste vastu, aidates igal kuul mitmel suurettevõttel paremini tutvuda ja kuulda võtta oma klientide ja potentsiaalsete klientide arvamusi.

Näiteks läinud nädalavahetusel koguti uue veebikülje vahendusel erinevatele küsitlustele üle 10 000 vastuse.

Uus portaal alustas nelja küsitlusega, millele suurettevõtted vastuseid ootasid. Juba esimeste tundidega oldi sunnitud üks küsitlustest lõpetama, sest 1000 vastaja piirini jõuti üllatavalt kiiresti.

Kasutegur.ee üritab muuta kohalikku turu-uuringute turgu. Portaali eesmärk on eelkõige muuta küsitluste täitmine vastajate jaoks positiivseks kogemuseks ja elimineerida protsessist see negatiivne emotsioon, mis tihtipeale meid kõiki pärast tüütut uuringute läbiviimisega seotud telefonikõne valdab.

Selle saavutamiseks valib Kasutegur.ee inimeste tüütamise asemel nende motiveerimise auhindade, sooduspakkumiste ja boonuspunktide näol.

Seega vastab kasutaja igale küsitlusele vabatahtlikult, mis loob eeldused adekvaatsemateks tulemusteks. Portaali vahendusel saavad kasutajad edastada oma soovid ja eelistused suurettevõtetele.

Esimestes küsitlustes osalenud A Le Coqi eeskuju järgivad sel nädalal juba mitmed uued ettevõtted, et samuti oma lõpptarbija arvamuste põhjal oma tooteid ja teenuseid arendada.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles